Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2009 00:21 - Защо харесвам Тарковски
Автор: sestra Категория: Изкуство   
Прочетен: 746 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 05.08.2009 23:36


Не знам дали харесвам човека,осъществил кинопроектите си в условия на всякакъв вид ограничения, намерил начин да ги реализира независимо от пречките и финансовите трудности,починал в емиграция,когато най-после намерил път към свободното изкуство.Почитам го. Това си е своеобразен талант да си прокараш идеята и да я реализираш. Един такъв по-съвременен пример е Ларс фон Трир с филми като "Танцьорка в мрака" и "Догвил", но за филмите на Тарковски нямам друга дума,освен откровения. Откровения на душата,видения със сърцето.Той е художник подобно на доста кинорежисьори,това е необходимото начало,за да се осъществи и движението. При него то не спира и за миг до края.Тия две неща ми стигат.Но има и още.Това е споменът,сънят,чувството,възникнало като морална дилема още в зародиш и въпросите...Той не дава отговори.За мен така е честно.Книгите и филмите обичам да си ги препрочитам.Въпросите,които идват от тях винаги са по-различни...Може би наистина "Сталкер" е най-добрият му филм,"Иваново детство","Соларис","Андрей Рубльов" - няма как да не ги спомена,но за мен "Жертвоприношение" и "Огледало" остават на първо място.
Изнамерих този кратък филм с лошо качество,който може би дава някои отговори от самия режисьор.





Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cinderellathespy - ...
26.12.2011 22:44
Връщаш ме към Мене си, към спомените ми че обичам да разсъждавам за съществуването.... Отдавана се каня да пиша за Матю Гууд (един английски актьор), който много ме впечатли с играта си в "Завръщане в Брайдсхед", но не ми остава време, защото като го напиша на български искам да го преведа и на английски, но през януари се надявам да ми остане време и да го направя....
Благодаря ти, сестричка....

ПП : А днес беше хубав коледен ден на брега на морето.... :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2584807
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930